środa, 20 sierpnia 2014

Rowerek. Nasz Ci ON :)

O naszych rowerowych poszukiwaniach pisałam tu: Rowerek. Prośba o radę!

Im intensywniej szukałam tego idealnego modelu, tym bardziej nic mnie nie przekonywało.
Zaczęłam nawet zastanawiać się nad 'dorosłym' rowerkiem, ponieważ Ala świetnie radzi sobie na 'biegaczu', a od jakiegoś czasu umie pedałować na trójkołowcu.

Stanęło jednak na rowerku biegowym - ofert są tysiące, to wybór wcale nie taki duży.
Możemy znaleźć tzw. 'drewniaczki' w dość ograniczonej kolorystyce, lub z ramą stalową - tu z kolorami jest jeszcze gorzej :/
Zależało mi na czymś prostym, z regulacją kierownicy i siodełka, lekkim i najlepiej w ładnej, pastelowej kolorystyce - pod uwagę brałam: miętę, turkus, delikatny róż lub jasny żółty.
I...udało się!!!!! znalazłam!!!!
Bardzo prosty w formie rowerek i do tego cudowne kolory - zaledwie (a właściwie ) 2 do wyboru - turkus oraz róż.
Lekki, regulacja we wszystkich niezbędnych miejscach, piankowe opony, a do tego możliwość przełożenia ramy (góra-dół), dzięki czemu sprawdzi się nawet dla młodszego dziecka.

Cóż ja jestem zachwycona! ......i TAK wybrałam go ze względu na kolor :p
... ale w terenie spisuje się świetnie :D

Powyżej zdjęcie poglądowe - pochodzi ze strony dystrybutora.
Tak zmieniamy położenie ramy w rowerku.


PozdrawiaMY
Asia i Ala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz