poniedziałek, 28 lipca 2014

3...2...1...0

Ach, powiem szczerze, że chciało mi się tego bloga baaardzo.

Tak bardzo, ze wbrew wszystkiemu zamierzam w nim wytrwać
i za 10 lat z łezką w oku i kawą [atrybut nieodłączny] planuję uśmiechnąć się do pierwszego posta ;)

Wspólnie robimy naprawdę masę zdjęć i czasem mi szkoda że przepadną w czeluściach dysku. Dzięki blogowi będziemy mogli się nimi stale cieszyć i często do nich wracać.
Dlatego mam nadzieję że miejsce to pozostanie wspaniałą pamiątką dla całej naszej rodzinki.

Każdy kto tu zajrzy znajdzie troszkę o mojej pracy, troszkę o naszych wspólnych zainteresowaniach, ale przede wszystkim o naszych codziennościach i sposobach na nudę
...to gdzie nas ta droga blogowa poprowadzi, to tylko sam Wielki Google może wiedzieć.

Serdecznie zapraszamy do zaglądania.
Już wkrótce pojawi się także konto na FB oraz Instagram

Główną bohaterką tego bloga jest Alicja - niespełna trzyletnie oczko w głowie rodziców ;)


opaska oczywiście KOKO


5 komentarzy:

  1. Powodzenia w wytrwaniu :)
    Trzymam za Was kciuki :)
    Powodzonka i pisz jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja bym też sobie życzyła tej wytrwałości 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, zatem również życzę blogowej wytrwałości :)

      Usuń
  3. no i super ze tak postanowiliscie, przynajmniej na odleglosc mozemy Was podgladac ;)

    OdpowiedzUsuń