piątek, 1 sierpnia 2014

Pierwsze urodziny. KOLORY

Tak jak obiecywałam dziś post urodzinowy sprzed 2 lat.
Ala kończyła roczek i chciałam, aby było to przyjęcie wyjątkowe pod względem wizualnym.

Oczywiście Ala była malutka i było jej wszystko jedno czy i jaka będzie dekoracja.
Ja jednak uparłam się, wybrałam kolorystykę i konsekwentnie się jej trzymałam.
Dzięki temu mamy cudną pamiątkę w postaci kolorowych, energetycznych zdjęć,
do których i Ja i Ala bardzo lubimy wracać.






Miejscem honorowym Ali w tym dniu była huśtawka zawieszona na tarasie









Serdecznie zapraszam do komentowania !


4 komentarze:

  1. No pięknie! Teraz przed nami trzy latka (bo rozumiem że córcia ma właśnie tyle :-) ) chyba,że jest już po..u mnie przed i już zaczyna mi świtać w głowie myśl na ten temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w tym roku Ala kończy 3 lata, ale juz wkrótce zamieszczę na blogu relację z imprezy ubiegłorocznej - serdecznie zapraszam :)

      Usuń