czwartek, 31 lipca 2014

3 urodziny. inspiracje

Wielkimi krokami zbliża się do nas przyjęcie urodzinowe Ali.
Co roku przygotowuję całą oprawę tej naszej małej uroczystości.

Wszystko zaczęło się 2 lata temu, kiedy Ala kończyła roczek - wówczas postawiłam na kolorystykę - wybrałam 2 kolory i konsekwentnie się ich trzymałam.
W ubiegłym roku moje zapędy dekoracyjne pchnęły mnie o krok dalej - wybrałam motyw przewodni - latawce - sama wykonałam większość dekoracji.

>> Relacje z poprzednich imprez zamieszczę niebawem w dwóch osobnych postach <<

W tym roku miało być 100% eko.
Do dekoracji miały posłużyć gałązki, mech, szyszki, piórka, piasek.
Pomyślałam jednak, ze będzie troszkę smutno jak na przyjęcie urodzinowe dziecka.
Dlatego koncepcja 'ciut' się zmieniła i w tym roku króluje u nas:........Czerwony Kapturek.....


Oto moje tablice z inspiracjami: 



Źródła:
1. etsy.com 2. livingandlovingmag.wordpress.com 3. handmadecharlotte.com 
4. greenweddingshoes.com 5. Pinterest Decorate Your Life 6. foodiekidsblog.com 
7. brainpickings.org 8. postreadiccion.blogspot.com 9. karaspartyideas.com 
10. littlebirdieevents.blogspot.com 11. blog.amyatlas.com 12. www.behance.net


*Już w kolejnym poście 1 przyjęcie urodzinowe Ali*

Zapraszam do komentowania :)

2 komentarze:

  1. piękne,czekam z niecierpliwością na relacje zdjęciową

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :) pierwsza relacja już jutro :)

    OdpowiedzUsuń