czwartek, 1 grudnia 2016

Inspiracje. Kalendarz Adwentowy

Jak zwykle u nas wszystko w pośpiechu, na ostatnią chwilę.
Ocknęłam się dopiero wczoraj, że nadal nie mamy kalendarza adwentowego.
Niby nic takiego, świat nie stanie w miejscu, ani się nie zawali....no ale te iskierki w oczach dziecka po powrocie z przedszkola...bezcenne...
W tym roku w naszych paczuszkach nie będzie kupionych drobiazgów, czy słodyczy...ale o tym w kolejnym poście.
Tymczasem kilka kalendarzy, które urzekły mnie swoją prostotą, kolorystyką i formą.



Cudowny - z pewnością podpatrzę w przyszłym roku :) źródło


minimalistyczny źródło


w stylu skandynawskim źródło


nieśmiertelne rolki, ale za to w pięknym wydaniu źródło


odliczanie dni adwentowych, w wersji 'dla dorosłych' bez fantów źródło


super minimalistyczny i pomysłowy źródło


tutaj akurat wersja z postaciami Świętych, ale można wykorzystać własne zdjęcia źródło


Wariacja na temat kalendarza kieszeniowego źródło


Mój absolutny faworyt, mam nadzieję, że kiedyś uda mi sie go przygotować źródło


Najprostszy kalendarz 'na gałęzi' - tu w wersji rozbudowanej źródło


Cudny pomysł i kolorystyka <3 źródło


Podobne domeczki miał w swojej tegorocznej ofercie sklep Tchibo źródło


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz